Selime13 Spinal anestezi sezeryanda çok kan geliyor mu arkadaşlar bildiğiniz adet kanaması gibi mi yoksa daha farklı mi geliyor spinal sezeryan olan arkadaşlar bı bakabilirler mi
aselzumra Selime13 ben doğum yapalı 37 gün oldu öyle doğumdan hemen sonra sadece ilk hasta bezinde çoktu afedersn sonrakiler normaldi öyle şiddetli bi kanama olmadı bende kanamam da 20 gün sürdü ama az az geliyordu hastalıgmn son günü gibi
aselzumra Selime13 arkadaşn dediği gibi bence de bünyeye bağlı ben kan sulandrci iğne de kullnyrm xunou