tde_kubra Kızlar merhaba Allah nasip ederse bir oğlum olacak. Ben hep kızım olacak diye hissedip hiç erkek bebek ismi düşünmemiştim cinsiyeti öğrendikten sonra biraz şok olmadım değil 😁 Gelelim isim konusuna ilk şaşkınlığı atlattıktan sonra erkek isimleri araştırdım ama hiçbiri içime sinmedi. Sadece eşimin adı Murat isim konusunda internette gezinirken Murathan ismini gördüm ve çok hoşuma gitti. Anlamı da güzel tek tek harf analizinde baktım hepsi güzel. İlk söylediğimde de eşiminde hoşuna gitti gözleri parladı 😍Tek isim istiyorum bu arada. Ama kime söylediysek özellikle eşimin ailesi çok saçma tepkiler verdiler yok egoymuş sadistlikmiş babasıyla çocuğun aynı isimde olması vs. Acaba diyorum ben mi gıcık olduğum için onlara dediklerini yanlış anlıyorum sanki kıskançlık yapıyorlar gibi geliyor yüzleri şekilden şekile giriyor?? Ben de tepki verenlere eşimin adıyla büyüsün onun huyunu alsın diyorum konuyu uzatmıyorum. Sizce nasıl olur fikirlerinize ihtiyacım var 💕
Gbmo tde_kubra kimseyi takma senin içine nasıl siniyorsa öyle yap onlara ne ki, bence çok güzel olur murathan
tde_kubra Nuniss bana da sevimli gelmişti aldığım tepkilerden sonra aman Allahım çok kötü bir şey mi yapıyorum dedim 😅
Nuniss tde_kubra bebek sizin esinizin ve sizin içinize siniyorsa hiç fikir değiştirmeyin. Sadece Murat bile koyabilirdiniz o şekilde yapanlarda var bence onda bile bir sıkıntı yok ki sizinki daha da hoş bence☺️
tde_kubra Nuniss bebek bizim de eşim maalesef hiç bana ait olmadı dehşet bir aile baskısı var üzerinde. Eminimki ailesi böyle tepki verince o da istemeyecek. Bakalım artık savaşmaktan çok yoruldum😔 teşekkür ederim yorumunuz için 💕