Kumru82 Merhaba kızlar hamileliğin başında yaşamadığım sorunu simdi yasıyorum çözüm önerileriniz neler Günde iki avuc kayısı yemeğe çalışıyorumm şekerim el verdikce bol suda içiyorum ama bi haftadır cok kötüyüm 🤦🏼♀️
Lalemm86 Kumru82 cnm bende çok kabızlık yaşıyordum hatta kanamalar oluyodu bunu pekmezle önledim içtiğim her sütün içine pekmez koyuyorum çok rahatım kabızlık denen şey gitti 1 aydır rahatım ondan önce çok kötüydüm tavsiye ederim
Kumru82 Lalemm86 kuzum bende şeker var insülin kullanıyorum pekmez fln yiyemiyorum ama tavsiyen için sağol