Mrb kızlar
Ben dün hastaneye gittim doktorum 6haftalık hamile oldugmu soyledi,ama kese gorundu ama içinde embriyo gorunmedi henuz,haifif kanama lekelenmem vardı doktor ikü hafta istirat verdi ve ilaç olarak,progestan,coraspin ve neu folid verdi.İki hafta sonra gel tekrar dedi.Sizdede o hafta içinde kese gorunup embriyo gorunmeyen oldumu,yada kalp atımını ne zaman duydunuz🙏