Meryemaaa Çok afedersiniz ama bir gün kabız oluyorum iki gün sonra ishal oluyorum bu durumu yaşayan var mı kontrolüme daha var gidince sorucam mutlaka ama kafama takildi
BiDunyaMutluluk Meryemaaa aynı haftadayız bende de var canım doğum belirtisidir ishal ve doğum yaklaştıkça olabilecek bişeymiş 🤷🏽♀️
Meryemaaa BiDunyaMutluluk evet bende öyle duydum ama bir gün afedersiniz ishalsem diğer gün kabız oluyorum hep ikisi arasında gidip geliyor midemi mi usuttum acaba diye merak ediyorum
Badevehande Beslenme tarzıyla alakalı ben ishal oluyorum diye kepekli ekmek tahıllı ekmek yemiyorum ne zaman yesem ishalim 34+1 Doğum şeklini nasıl düşünüyorsunuz ben artık sezeryan olup rahatlasam diyorum😢
defne55 Badevehande bende 35 haftadayım karmaşık duygular içindeyim bi diyorum normal ol sezeryan çok acı verir bide diyorum sezeryan verecek de normal vermeyecek mi sanki ol sezeryan kurtul ama hala karar veremiyorum ne yapcam da bilmiyorum 🤦♀️
Badevehande defne55 normalde dikiş tutmazsa diye korkuyorum sezeryan eskisi gibi değil artık lazer dikim yapıyor iz bile yok denecek kadar az kalıyor bide o kadar sancı çekecem ya ıkınamazsam son saniye sezeryan olursa sinir olurum
defne55 Badevehande en son 32inci haftada gitmiştim kontrole bisey konuşmadık sadece bebek baş aşağı doğum pozisyonunu almış güzel dedi böyle dediğine göre oda normal doğumcu heralde 🤷♀️ kontrolüm 1 hafta sonra o zaman net bisey söyler heralde