Busrakrmzelma bende de oluyordu hatta bi ara 130 larda oluyordu nabzim ve inmiyordu. Hastaneye filan gidip serum yedigim cok oldu. Bendeki sebebi tiroid hormonumun birden cok düsmesi olmus. Normalde ilac kullaniyorum. Her ay düzenli dozu degisiyor. O ay fazla gelmis azaltmalarina ragmen. Dahada azalttik simdi iyiyim. Tabi sebebini bulana kadar kardiolojiye de göründüm. Orda bi sorun görülmedi. Sende tek tek baktir derim. Simdi 33 deyiz. Rahatlsdim 😊