Sulesule
Kızlar daha once yazmıstım her yerim kaşınıyor diye 35 haftalıgım saglık ocagına kan verdim kadın dogum doktoruna görün hemen dedi karacigerlerine yansımıs kasıntı dedi kalestrolün yüksek cıkmıs dedi seni dahiliyeye yollar belki dedi bebege zarar verirmi dedm ona baksın işte dedi ben bsey diyemem dedi bu ne demek ki anlamadım kötü bsey degildir ama demi 😏
Sulesule
Soru kaynana sorusu degil ya Kimsee o yüzden yazmıyor heralde! Kaynanam şöyle böyle deseydim hemen yazarsınız...
Yesimeliz
Cnm gebelikte kolesterler zaten yuksek olur. O onemli deil ama karaciger enzimleri yuksek ise gebelik kolestazi acisindan mutlaka bir doktor gormeli. Sen sonuclarini doktorunla paylas acilen.