Busra-63 Kızlar ben 39+3 haftalık hamileyim.prensesimi bekliyorum. Buraya yeni katıldım. Ve şuan hiçbir belirtim yok doğum sancısı birden mi geliyor yani hicbisey yokken bir ağrı gibi gelip sonra sık lasiyormu
Muneweralp Busra-63 aslında birden gelmiyor ufak ufak bir baskı hissediyorsun bende sanki büyük tuvaletim varmışta baskı yapıyormuş gibiydi sonra yavaş yavaş sıklaşıyor dakikada bire inince sancılar açılma başlamış zamanı gelmiş hastaneye gitmelisin demek
Muneweralp Busra-63 evet yani sen diyebiliyorsun ki bu doğum sancısı çünkü bitmiyor devamlı aynı sancıyı çekiyorsun ve anlıyorsun
Yagmureyupoglu Canım benim 38 haftada sabahtan basladi. Karninin icinde hafif gaz sancısı gibi diyeyim bi anda girip cıkıyo ilk 1.2 saat arayla basladı sonra aralar azaldi 2 saatese 1 saate dusti sonra yarim saate. En son aksam 8 olduydu 3 dk arayla giriyodu sancı öylelikle hastane yollunu tuttuk sabahina dogumum oldu