anneyimben12 ben bazen meyve suyuyla karıstırıyorum.en saglıklısı icine direk elma,cilek, bogurtlen , yesil limonfalan katmak.donmus reyonundan alırsan da bayagı havalı da olur🙂).bir tık az saglıklısı meyve suyu.visne soda favorimdir.meyvelilerin icinde malesef katkı maddeleri cok var.sanırım en az olanı sırmanın limonlusuydu.yazın arada onu iciyordum ben.