Nursimali yesimyurtsever bu en son yaptigin test sanirim gun gun koyulasmis gebelik oldugu zmaan ovulasyon tssti her gecen gun koyulasir
yesimyurtsever Nursimali normal şartlarda varsa eğer bu hafta yerleşme olması gerekiyor koyulaşma olması için bu haftanın sonunu görmek lazım e o zamanda adet dönemim gelmiş oluyo zaten 🥺 ne zor işlermiş
Zilan__zilan yesimyurtsever benle aynı gündesin 😍 adete iki üç gün kala test yap bence varsa kesin çıkar 😍
Nursimali yesimyurtsever ben adetime 6 gun kala ovulasyonla ogrendim 6 gun kala yaptigimda bir tik sikikti 5 gun kala yaptigimda kopkoyuydu ardindan gebelik testi yaptim ondada pozitif cikti umarim sizde hamilesinizdir insaallah 🤲
yesimyurtsever Nursimali ben daha 8 günüm var bugün yaptığım test 2 öncekine göre daha belirgin o kadar çok istiyoruz ki inşallah vardır 🙏🏻 Allah isteyen herkese nasip etsin hayırlısıyla ❤️ Sizlerde dua edin olur mu Hepimizin gönlündekini nasip etsin rabbim🤲🏻
yesimyurtsever Zilan__zilan sana bişey daha sorucam şuan herhangi bir belirtin var mı bulantı uyku hassasiyet şişkinlik filan
Zilan__zilan yesimyurtsever bundan önceki hamileliyimde belirtim gebelik testi yapmadan 1 hafta önce başlamışdı. Ama şuan şişkinlik dışında bir belirtim yok ama yinede belirti aramıyorum çünki her hamilelik farklı olur 🤗 yani illa belirtim yok hamile diyilim diye düşünme