Gamzefatma Eminim buda çok sorulmuştur ama ben hiç rastlamadim öğretmenim 30. Haftadayız 32 de çalışabilir raporu aldığım da illa ayrılmak için 37 yi beklemek mi gerekir yoksa istediğim zaman ayrılabilir miyim mesela 34 35
Muneweralp Gamzefatma hayır 32 sen sonra rapor aldığında ne zaman kötü hissettin kendini çıkabiliyorsun ben 35 ye çıkmıştım 36 da doğurdum zaten 🙈
Mudurehanim Gamzefatma ayrılabilirsiniz bende 34. Haftamdayım çalışabilir alıp devam ettim 35. Haftada ayrılmayı planlıyorum.
Mohezin Gamzefatma bende 32 de çalışabilir aldım sonra 33 de çalışamaz aldım izne ayrıldım. Ama bize hastanede çalışabilir alırken raporu hazırlayan personel pazartesinden haftalık bozulur demişti ona dikkat ettim alırken de
Bkta Benim de bir sorum var nöbetten muaf olmak için 24.hafta doktordan rapor falan mi aliyoruz? O kısım nasıl oluyor :)
Mesa33 Bkta evet hocam doktor rapor yazıyor. Ben aldım 24 te de tuttum bu hafta muafım şükür. 24 te de idarenin ricasıyla tuttum normalde tutmayabilirdim
Mohezin Bkta benim idarem rapor istemedi nöbet için canım yasal olarak hafta belirtiliyor zaten yönetmelikte verilemez diye ayrıca rapora gerek yok demişti o yuzden