safirkozalak Minanin_Annesi almina zaten al ve minanın birleşimi zaten.. ama mavi geçti içimden almina mavi gibi 🧐🌸🤗
DemetCeylan bence sadece almina koyun. Neden iki isim illa anlayamıyorum. Ben oğluma tek isim koyacağım. Benim çevremde herkesin ismi tek isim ama çocuklarına herkes illa iki isim koyuyor