nalan1992 Dün adet günüm idi gelmedi test yaptım tok karnına ikinci çizgi pembe renkte silik gibi çıktı bugün sabah yaptım yine aynısı çıktı hamile miyim ki?
MucizeAnnesi3545 nalan1992 kan vermen gerek canım kesinleşsin. İkinci çizgi iki testtede cıktıysa büyük ihtimalle hamilesindir 🤗
Minigimvebiz nalan1992 bence hamilesin canım ama testin resmini atsan buraya biz de daha iyi yorumlayabiliriz 😊
Burcugaz Hamile olmayan bi kadında o ikinci çizgi hiç görülmüyo silik çıkıyosa hamilesin daha çok yeni olduğu için silik çıkıyo bunu bana doktor söylemişti 3 kez yaptım silikti kan testi yaptırdım hamileymişim şuan 12 haftalığım .