Pnrbtr hocam bende öğretmenim doğum öncesi ve sonrası izinler iyi denk gelir diye haziran, temmuz ya da ağustos aylarında hamile kalmayı çok istedim ovulasyon testleridir macunlardir soğan suyu falan hep yaptım ama olmadi. En son 4 eylülde regl oldum bu ay da oldu oldu daha da bir şey yapmayacağım ekim ve kasımda da ben istemiyorum dedim kendi kendime ve eylül ayında vazgeçtim olursa olur olmazsa amaaan dedim ve bu ay hamile kaldım. Yani bazı şeyler vazgecince oluyor gerçekten. Takmamaya düşünmemeye çalışın vardır bir hayr deyin inşaallah hayirlisiyla size de nasip olur en yakin zamanda 🌸