SebnemAkar Merhaba hanımlar, ilk gebeliğim 30uncu haftadayım kızım olucak inşallah. Yüzü sırtıma dönük olması gerekiyormuş ama benim bebeğimin yüzü karnıma dönük. Oksiput posterior deniyormuş bu duruma. Başına gelen var mı? Bebeğim döner mi doğuma kadar sizce?
Gizemabc SebnemAkar ben de geçen hafta kontrole gittiğimde doktordan usg fotografını istedim. Dedi yüzü duvara dönük-ne demekse- görünmez şuan dedi; ama olumsuz bir şey olarak algılamadım. Algılamalı mıyım, ikimizin de aynı durum mu acaba? Doktorunuz olumsuz bir şey söyledi mi?
Lalemm86 SebnemAkar cnmmbende ilk defa duydum 30 haftalığım öle olunca nıluyomuş benimkide yan yatıyo baş aşağıya gelmedi daha ama sizde ultrasonda felan yüzü gözükmğyomu
SebnemAkar Gizemabc aynı değil bence, hemşireyim bende ama rahim duvarına dönük demek istemiştir diye düşünüyorum, olumsuz bişey demedi dönebilir daha bekliycez dedi, dönmezse de muhtemelen sezeryana alıcakmış
SebnemAkar Gizemabc hayır henüz yan yatıyor, 36ncı haftaya kadar dönebilirmiş bekliycez dedi doktorum
Gizemabc SebnemAkar benim bebegimin kafasi 29.haftada asagiya donmustu. Duyunca panikledim, dogumun yaklastigini somut olarak fark ettim. Acaba daha asagi yukari doner mi yoksa hep oyle mi kalacak artik?