Bidamla Merhaba hanimlar. 2 gundur ishalim. Karin agrim cok oluyo dun pek bisey yiyemedim. Nst de hareketleri az cikti ama ben karnimda hissediyorum mesela aksam hareketliydi baya. Umarim skinti yoktur. Onun disinda devlet hastanesine gittim dun. 38+4te sezeryan dogumum var dedim neden daha beklemiyirsun bebek kucuk zaten dedi. Moralim bozuldu. Bu ayin 2sinde dr 2850 demislerdi bebege. Dun baska bi dr da 2900 cikti. Farklilik gosterebilir ama ne bileyim karnimda 9 aylik gibi buyuk degil zaten 3 kusur cikar mi bu cocuk bilmem. Neden kilo almamis 15 gundur Yarin doguma gidicem dualarinizi esirgemeyin 🙏
Gagacim Bidamla özel bi durumun yoksa normali bekleyebilirsin bence ben 41. Hafta 2750 doğdu kilosu çok önemli değilse de anne karnında 1 gün fazladan dursa kar
Berdogan Ilk doğumunuz ise bence de biraz daha bekleseydiniz. Ben ilk doğumu 39+4 te sezeryan olmuştum ona rağmen 2800 doğmuştu kızım. Şimdi ikinciye hamileyim 36 haftaya giriyoruz 1kasim ile 8 kasım arasında tekrar sezeryan olacağım bu sefer ağrım çok olduğu için duruma göre tarih belirleyeceğiz.
Yagmureyupoglu Ulturosonun soyledigi kiloyla bebegin kilosu ayni olmuyo. Ben dogum cancılarim basladignda hastanede tektar kontrol ettiler kilosu 3 bucuk civarı cıkmisti sabahina dogum yaptim cocuk 2.830 dogdu. Ayrica özel bi sebebiniz yoksa ilk dogumunuzu normal yapmaya calisin birazdaha bekleyin.
Semooshh Doğum üstü ishal doğum belirtisi zaten. Bağırsakları kendini temizliyor baskıyla zorunlu sezeryan mı eğer değilse normal doğumunuzu beklemeniz de fayda var