Mercimeginannesii Merhaba kızlar bende hep doğum hikayemi yazacağım bu günü bekliyordum (klişeli girişi yaptığıma göre başlayayım😆) Eşimle 3,5 yıldır evliyiz plansız bir gebelikti benim ki hamileliğin ilk başlarında kendimle çok çeliştim çok gel gitler yaşadım psikolojik olarak. Eşim benden daha çabuk kabul etti bir bebeğimiz olacağını daha ilk dakikalarda baba olucam diye dolanmaya başladı ortalarda. Bende sanki her gün hamile olduğumu öğreniyormuş gibi testte çift cizgiyi görünce aa pozitif diyip kahvaltı hazırladım 😂 bu yüzden de kendimi çok sorguladım millet ağlıyor duygulanıyor ben niye böyle ruhsuzum falan diye. Ruhsuzluk falan değilmiş aslında sonralarda anladım. Sadece bir süreçten geçiyorsunuz hemen idrak edemiyor insan yani bende öyle oldu. Çok uzatmak istemiyorum iyi kötü bir hamilelik geçirdim ilk 4 ay mutfağa bile giremedim sanki hamile değilde hasta gibi hissediyordum. Kahvaltımı bile eşim hazırlıyordu her zaman yanımda o vardı en büyük destekçim hep o oldu. Bulantılar bitti hamileliğin balayı denen kısmına geçtim. Bir kaç kez acile gitmek dışında son haftalara kadar rahattım. 37. Haftamda catı muayenesinde doktorum kemiğimin basık olduğunu ve dahası vajinismus olduğumu söyledi.(buda benim için şok bir durum oldu. Aranızda vajinismussan nasil hamile kaldın diyenler olacaktır bende vajinismus olanların hiç ilişkiye giremediklerini sanıyordum ama öyle değilmiş. Kendimi kasıyorum ilişki sırasında ve ağrılı oluyor ama hiç vajinismus olduğumu düşünmemiştim) Ortak kararla sezeryana karar verdik ne bebeğimi riske sokmak istedim ne de normal doğumda zorlanıp yapamazsam sezeryana alınıp kendi psikolojimi bozmak. Bu yüzden 38+3deyken eşimin doğum gününde ona dünyanın en güzel hediyesini vermek için o güne sezeryan istedim. (Daha doğrusu eşim en başından beri hep öyle istedi ne kadar içten istediyse öyle de oldu) ve o gün gelip çattı sabah 10 da sezeryana alındım öncesinde hazırlıklar damar yolu açılması sonda takımı falan. Ben sondanın uyuştuktan sonra takılmasını istedim. Söylenenlerin aksine ben ameliyathane ortamından hiç etkilenmedim hiç üşümedim de. Iğne yapılırken zorlandım oda kendimi kasıp tam eğilemediğim için. Iğne hiç acıtmıyor kalçadan yapılan iğneden farkı yok okadarcık. Iğne hemen etkisini gösterdi bacaklarım anında uyuştu sadece baskı hissediyosunuz sıfır acı. Benim midem bulandı 2 defa kustum hiç çekinmeyin salın gitsin kusunca çok rahatladım. Kızımı gördüğüm o ana kadar sakindim hiç ağlamadım ama onu görünce öyle mucizevi bir an ki o ağladı benim içim eridi ben ağladım. Temizleyip yanıma getirdiler o 2 dk geçmek bilmedi öptüm kokladım. Annesnin kokusunu alınca hemen sustu minik kızım. 40 dk kadar kaldım içeride çıktıktan sonrada hiç üşümedim aksine sıcak bastı. Benim ağrım fazla oldu oda acı eşiğim az olduğundan. Ağrı kesici serum verdiler iğne yaptılar o çok rahatlattı. Eşim bekledi beni. ilk günden kızımı kendim giydirdim altını aldım desteksiz kalktım yürüdüm siz düşünün. Yürümek gercekten çok işe yarıyor. Şuan sadece yatıp kalkerken hafif ağrı duyuyorum. Yarın da taburcuyuz inşallah. Şuan minik kızım yanımda uyuyor okadar güzel ki babasıyla onu izlemeye doyamıyoruz. Kucağına alınca anlarsın dediklerini şimdi anlıyorum çok eşsiz bir şey. Allah isteyen herkese nasip etsin. Tüm hamişlerde bebeklerini sağlıkla kucağına alsın 🙏
Misskokulumm Mercimeginannesii güle güle büyüt canm gözün aydın annelik mucize bir şey oğlumu kucağıma alınca anladim kokusuna doyamıyorum 🥰🥰