Eceyavuz
Kızlar günaydın duygu hastanesinde yeşim doktora giden varsa bence vazgeçsin kadin sezeryan yanlısı kapıda bekledigim de en 3 kişiye kafası büyük normal yapamazsın diyip gönderdi bende girdim aynı şekilde ben normal istiyorum dediğim de direk aa kafası 2 hafta önden gidiyor Normal yapamazsın ki dedi doktorum hastaneyi bıraktığı için bi gidiyim demiştim ama böyle olduğunu görünce vazgeçtim ondan sonra 2 ayri doktora gittim ve doktordan geliyorum suan doktora sordum öyle bi şey yok gayet haftasıyla uyumlu normal doğumu bekleyecez dedi 37+5 im