06-06060a kızlar ben oksapar 0,4 kullanıyordum şimdi 0,6 çıkarttı doktor neyse raporda çıkarttı ama kutusunda 2 tane var rapor olmasına rağmen 2 adete 4,5 lira verdim sizinde öylemi
derinseda 06-06060a BEN OKSOPAR 0.4 KULLANIYORUM AMA ALIRKEN HİÇ PARA VERMİYORUM DOKTORUM RAPOR ÇIKARTTI 1 YILLIK EN SON 9 KUTU ALMIŞTIM
songul2020doruk 06-06060a oksopar 0.6 mg iğne de kutu başına 4.81 kuruş fark çıkartıyor rapor olsun olmasın bu farkı ödersiniz ayrıca raporunuz katılım paylı çıkabilirdi o durumda aldığınız tüm ilaçların hem yüzdesini hem farkını ödersiniz neyseki rapor katılım paylı çıkmamış o yüzden sadece gitmiş olduğunuz hastane muayenesi ve ilaç farkını ödersiniz geçmiş olsun (eczanede calisiyorum)
Gamzeliim38 06-06060a Benimde raporlu 0,6 oksapar kullanıyorum Buyuk karton koliyle alıyoruz 1 paketin içinde 2 tane oluyor zaten Kolinin içinde 50 tane var 300 tl gibi bişe demişti sanırım eşim aldığımız adete göre 250-300 arası değişiyor ama tam bilmiyorum
06-06060a derinseda bnde 0,4 kullandm cnm da onda raporum yoktu ozmn 26 lira falan veriyordum 0,6 çıktı fazla geldi ondan soruyum dedm
songul2020doruk derinseda oksopar 0.4 mg da kutu başına 2.87 kuruş fark çıkartıyor eczaneniz nasıl almamış enteresan
ebis derinseda merhaba benimde raporum var ama kutu başı 23.50 gbi Bi rakam ödüyorum. Siz devlet hastanesinde mi Ozeldemi çıkarttiniz raporu
Kbra7777 songul2020doruk ya benimde raporum var ama 35 tl ödüyorum kutu başına clexsan raporum var ama o olmadığından oksapar veriyorlar 0,4 ama raporu özel hastanedeki doktor yazıyor onla alakalı olabilir mi ?
Serifecelik songul2020doruk aynn bnden de o kadar alıyorlar hatta 3 kutu yazdırın a 23 lira falan oduyrm çok saçma deil mi... Bi kutu parasina bak 3 kutu parasına bak... O yüzden sağlık ocağında yazdriyrm birer kutu Alicam günah o kadar para veriyrm ya. Hafi 10 TL olsa tmm 23 kusurat Bi...
derinseda songul2020doruk sağlık ocağına yazdırmıştım ondan mı acaba bende anlamadım hatta önce sağlık ocağındaki doktor clexane yazmış onun yerine oksoparda alabiliyosun dedi ozaman fark çıktı snra oksopar yazdırdık onda fark çıkmadı
songul2020doruk Serifecelik ilaçların çoğunda fark çıkıyor olmama ihtimali yok sağlık ocağından yazdırmak daha mantıklı çünkü hastanede yazdiridigniz zaman hastane girişi olduğu için kafadan 8 lira oradan gelir ilk reçete de olmasa bile 15 20 gun sonra o muayne mutlaka çıkar sağlık ocağında muayne ucreti çıkmaz bi ara depolarda clexane oksopar yoktu en azından şuan bulabiliyorsunuz bu bakımdan şanslısınız cunku şuan birçok ilaç yok durumda
06-06060a Serifecelik ayy sorma dün bnmde param yetmedi 10 kutu yazmış içinde 20 adet alamadım hepsini sağlık ocağında dahamı uygun oluyor ordan alsam
Vera18 Serifecelik siz 3 kutuya 23 lira cok diyorsunuz ben 5 kutuya 110 TL para ödüyorum raporum olmasına rağmen. Hiç para vermeyen de var. Karışık tuhaf bir iş bu. Doktoruma da söyledim sistemsel bir durum bizlik bir şey yok dedi.
06-06060a songul2020doruk bna oksapar yazdılar enox verdiler fark yoktur demi bundan sonra bnde sağlık ocağına yazdırayım bari
songul2020doruk 06-06060a hastane kontrolün varsa ve giris yatırdıysan gitmişken yazdırmak mantıklı ama sırf onu yazdırmak için gidiyorsan sağlık ocağında yazdırmak daha mantıklı çünkü kafadan 8 lira muayne ucreti çıkar hastanede hastaneden randevu alıp gidemeseniz bile randevunuzu iptal ettirin ettirmediginiz her randevu size bir sonraki ilaç alımında muayne olarak hesabıniza geçer
songul2020doruk rapor olmazsa yada raporun katılım paylı ise faha fazla ödersin kaç kutu aldinda 26 ödedin sen şöyle ben sana hemen cevaplayın ne kadar odeyeceğini
06-06060a songul2020doruk kuzum o 0,4 lüktü onda sorun yok 26 lira ödedim bir kutu kafamı karıştıran şuanki kullandığım 0,6 lık ona hep böyle 4,81 paramı verecez
songul2020doruk 06-06060a enox clexane oksopar hepsi aynı etken madde clexane artık üretilmiyor diğerlerini de rahatlıkla alabilirsiniz sonuçta aynı etken madde enoxporin
songul2020doruk 06-06060a 0.4 mg olanlarda 10 adet var 0.6 mg olanlarda 2 adet var yani kutu 0.4 ile 5 kutu 0.6 mg aynı oluyor sayı bakımından birinde 1 kutusunda 10 adet var diğerinde 5 kutuda 10 adet
songul2020doruk Gamzeliim38 siz muhtemelen 3 aylik alıyorsunuz ve muhtemelen raporunuz katılım paylı o bakımdan 250 300 ödüyorsunuz herhangi bir eczaneye gidip raporunuza bakın katılım paylı ise o para yi ödersiniz katılım paylı değilse o kadar ödemezsiniz suni yapabilirsiniz egerki raporunuz katılım paylı ise ki muhtemelen öyle raporunuzu doktorunuza duzelltirebilirsiniz bu sayede en azından 250 300 verene kadar sadece muayne ve ilaçtan çıkan farkı ödersiniz az bi para değil sonuçta
Nasippp Gamzeliim38 canım kaç geninizde var 0.6 kullanıyorsun. Benim 5 genimde var doktorlar gebe kalınca 0.4 kullanacaksın diyorlar 😕 son gebeliğimde 0.4 kullandık ama olmadı beneğim oluştuğu gibi kaldı. Şubatta hgs çekildim 9. Aya giriyoruz bu gğn hala gebe kalamadım 😔