Zlmdemir Iklimm bizde esila koyucaz inşallah.benim gönlümden geçen melisa ama eşim esila ya çok alıştım diyo bende ısrar etmiyorum😊iki isimde güzel benim için.
Sesem Dmt01 isim etkiler çocuğu derler yan komşumun kızının adı güneş inanın 1 saat çocuğu izleyen sinir krizi geçirir çok huysuz çocuk
Gamze333 Benim daha cinsiyet belli değil ama kızım olursa sare koymak istiyorum ☺️ Sare ismi çok hoşuma gidiyor☺️🙏🏻