Aras_Beyin_Annesi27 Günaydın hanımlar. Hamilelikte kusarken burun kanaması normal mi ? Kaç defadır kusarken burnum kanıyor dün ilk defa bu kadar çok kanadı yarın doktora gideceğim ama başına gelen veya neden olduğunu bilen var mı?
eliff33 Aras_Beyin_Annesi27 hamilelikte damarlar genişlediği ve kan basıncı fazla olduğu için burun kanaması normal dedi doktorum 8 aydın burnum kanıyor kusarken biraz daha yoğun kanıyor basınçtan
Gribulut Ben nerdeyse hergün yaşıyorum canım hamilelikte normal görülüyor doktoruma her sorduğumda olabilir dedi sıkıntı yapma derim
Aras_Beyin_Annesi27 Gribulut benim 2. Hamileliğim ilk hamileliğimde de kustum ama hiç böyle bir şey başıma gelmemişti baya da olunca korktum