semra_366 İyi akşamlar herkese. 8 haftalık hamileyim doktora gittiğimde kese şeklimin bozuk olduğunu düşme ihtimalinin yüksek olduğunu söyledi. İçimiz rahat etmedi daha iyi olduğunu düşündüğümüz başka doktora gittik. O da kesede bir bozukluk göremediğini fakat bebeğin gelişimi iki hafta geri dedi. Takipte kalacağız yüzde elli elli dedi. Bu durumu yaşayan var mı?