Emel1234 Birazdan şeker yüklemesi yapma ya gidicem zir değil dimi içmedi 75gr dedi doktor sonradan şeker yüklemesinin zararını gören var mı
Semanurakyel Emel1234 bende yarım saat önce içtim sıcak fruko gibi düşün 1 saat olunca tekrar kan vercem suan bi sıkıntım yok
[silindi] Emel1234 hiç bi zorluğu yok . Kendine rahat oturacak bi yer bul . Şeker yüklemen bitene kadar sadece kan vermek için kalk . Otur dinlen . Dolaşma . 😘5 dk da iç demişlerdi sanki . Ben vaktimi sonuna kadar kullandım 😂 bi kerede dikme kafaya
Yesimgcl Emel1234 hic zor bisey degil elma aromali bi icecek veriyolar ben tadini begendim hatta 😃 icecek bitince 1saat sonra gel dedi gittim parmakdan kan aldi bas donmesi yapabilir kapali alanda durma disarda dur hava al
Deletedmom6 Emel1234 Bende şuan hastanedeyim doktorum bebeğin suyunun sınırda olduğunu bu yüzden şeker yüklemesi yaomam gerektiğini söyledi ve yaptım şuan kan vermeyi bekliyorum hiç öyle abartılan bi düzeyde değil 😒
Aaa8800 Ben hiç bi zorluğunu görmedım şekerım cikti ve diyetle devam ediyorum 1 bucuk aydır korkulcak hiç birşey yok rahat olun
Gizlinur Aaa8800 Emel1234 ben içtim içilmeyecek gibi değil ama içtikten sınra 1 saat oyur kıpırdama dediler sonra yine kan alınacak dediler ve bayıldım oğlumda suan hamileyim yapmak istemiyorum bunda
Neslihan8 Şimdi içtim kızlar 2 saat sonra kan verecekmişim 2 saat durabilirmiyim hiç bilmiyorun başım dönmeye başladı🤪
Aaa8800 Oturduğunuz yerden kalkmayın öne eğilmeyın benim gayat rahat geçmişti son dkklar bi baş dönmem olmuştu okadar
Ruhsuz [silindi] ben hiç durmadan gezdim bana bir sey söylemediler ondan mı cok dengesiz çıktı acaba anlamadım 1.saat 231 2.saat 54 çıktı
Emel1234 Deletedmom6 maşallah canım bende yarın yapicakmisim yarın yapalım dedi inşallah kötü olmadan bitiririm