derinseda
Maalesef yaklaşık10 gündür gribim.
Ancak ayakta atlatıyorum çok şükür.
Canım doktora gittim 2 kere
2 ayrı doktora
Sabah öğle akşam karbonatla gargara yapıyorum. Boğazımın cayır cayır yandığı günler normal eczaneden alıp garlara yaptım. Ama yutma sakın.
Günde 1 bardak ıhlamur zencefil papatya limon karanfil tarçın karışımı çayı yapıp içiyorum.
Günde 1 tane greyfurt 1 tane portakal yiyorum.
Her gün sıcak duş alıp yatıyorum.
Öksürüğe çevirmedi çok şükür.
Boğaz temizliği çok önemli gargarayı ihmal etme canım.
Ateşin çıkar çok ağrun olursa parol ya da minoset al dedi ama ben başımı tülbentle sıkmayı tercih ettim .
Geçmiş olsun.. kendini çok kötü hissedersen mutlaka doktora git ihmal etme 🙏🏻