Iremgokce Kızlar 20 .haftama kadar hep bulantıyla geçti tam şükür iyi günlerim derken gece uykumdan uyanıp tuvalete koşuyorum kusmaya ve yanında ishalde var ama ishalim çok değil 3-4 defa çıktım .sancım ağrı kanama yok allaha şükür bebeğin haraketleride normal ateşte yok ama ben iki gündür böyleyim üşütüğümden şüpheleniyorum ama böyle birşey yaşıyan varsa bu haftalarda yardımcı olabilirmi
Canogul Iremgokce geçen hafta sonu böyleydim gittim serum taktılar iyi geldi usutmekten salgından falan sanırım 38 haftaligim
DilekH Iremgokce tatlım salgın sanırım etrafımdaki herkes bu durumda . Tabi hamileler daha çok etkileniyor bu durumdan
Gamzexxii Bende senin gibiyim canım dün iki serum yedim üsütmüşüz sıkı giyin bol bol su iç dedi doktor
Gamzexxii Iremgokce olabilir canım nane limon iç gercekten iyi geliyor ben dün gece içtim bugün cok iyim