Kubranurycl bu doktorlar niye böyle yapıyor anlamıyorum. 23. Haftamda gittigimde bana da plesenta aşağıda normal doğum yapamazsın dediler 15 gün sonra tekrar başka bir doktora gittim yoo plesenta aşağıda falan değil yukarı çıkmış Hatta en tepede, o doktor biraz erken bakmış plesentaya dedi. Ki sen 14. Haftadasin daha 😌 şimdi bakilmasi gereken bişey değil zaten sonlara doğru yukarı çıkıyor hiç düşünme bunu takma