sevgitekes yok düzenli değil işte arada oluyor geçiyor düzenli olsa hareketleri azalsa hemen hastaneye kosacagım😪geçen gece gittim düzenli sancılardı ebeler mahvetti canımı acıttı acıklıga bakmak için 1 cm di daha oyüzden cok büyük bsey olmadıkca gitmicem dedm su ve nişan yani