Esma_davut anladım canım benim şuan 37+5 artık bian önce doğsun istiyorum artik 41 42 leri düşünemiyorum 🙄 dün kontrolde 2 3 cm açılmam ve 100 lerde olan sancim cıktı haftaya kadar büyük bi ihtimal doğurursun dedi doktorum inşallah da öyle olur yoksa 41 42 benim için zor olacak çünkü yürümekte bile çok zorlaniyorum artık. Açılma varsa çok uzun sürmez herhalde degil mi doğum başlangıcim