gulny Merhaba. Ben doğumu başkent hastanesinde yapacağım. Fiyat için henüz görüşmedim, hastaneyi aradığımda yüz yüze bilgi veriyoruz dediler. İsterseniz hastaneye uğrayıp bilgi alın , Kadın doğum binasına değil ana binaya gidecekmişiz
Deletedmom217 gulny evet ben de görüşmüştüm. Doğumu GATA da yaptım ben. Haftam ileri olduğu için kabul etmediler. Size de hayırlı doğumlar dilerim