Elisa-15
Bende sabırsızlıkla bekliyordum oğlumun ne zaman geleceğini diye. Günler geçmek bilmiyordu .Artik gelmeyeceğini falan düşünüyordum😅.15 ekim sabahı ishal olmuşum ama karnım nasıl ağrıyor sürekli lavaboya gidiyorum bide su gibi bişey akıyor ama sızıntı şeklinde. Evi temizledim banyo yaptım ama karnım hala ağrıyor Halsizlik çöktü üstüme .Eşimi aradım eve erken gel dedim doktora gidicem dedim ben. Eşim eve geldi ona yemek verdim ben yemedim hiç iştahım yoktu. Hastane yolunda benim ağrım falan kalmadı aksine eşime şakalar yapıp duruyorum bu çocuk niye gelmiyor yeri mi rahat diye.😅😃Sonra hastaneye gittim nst girdim sancim yok ama doktora sızıntı şeklinde bişey akıyor dedim test yaptı Alltan muayene sonucu suyum geliyordu. Yatışım verildi bi ağladım bi ağladım eşim sakinleştirmeye çalıyor beni .Eşim eve hastane çantamı alma ya gitti. Ben ailemi aradım annem aydından gelicekti. Ben doğumaneye gittim .Nst de sancim 100 ama benim nabzım düşmeye başladı nefes alamıyorumdum. Bebeğinde kalp atışları zayıflamıştı acilen sezaryene alınmak zorunda kaldım. Annemde Aydindan gelmişti ben sezaryen olurken .Genel anestesi ile bebeğimi kucağıma aldim. Rabbim sag salim bebeklerimizi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. ❤Oğlum 22.40 ta dünyaya geldi. 3 kilo 180 gram ama daha küçük duruyor. 50 cm .Anne olmak çok güzel bi duygu gerçekten küçücük bir mutluluk dünyam oldu.💙🌙🌼
gurcem
Canımm Allah evladını sana bağışlasın sağlıklı uzun omru olsun.Bu arada bende genel dusunuyorum uyandıgında nasıldın dayanılmaz bır agrın varmıydı bana bıraz bılgı verebılır mısın
Genc_anne_adayi
Maşallah hayırlı bir evlat olur inşallah cnm. Bişey sormak istiyorum bende 34 haftalgm dün akşamdan beri aşırı ishal oluyorum durduk yere başladı. Acayip gaz çıkarmaya başladım tuvaletten çıkamıyorum 34. Haftamdaym acaba bu bir belirti olabilir mi yarın kontrolum var doktora da sorcam ama senin de benim gibi mi oldu