Kahve_kokulu
acaba iltihap gibi bisi olabilr mi surekli sizde idrar hissi olusturan . eğer yanma vs gibi şeyler varsa ihtimal bu olabilir
ya da bebeğin durduğu yer sebebiyle idrar torbanıza baskı yapıyordur
ben gün içinde 20dk arayla 3 kere gittiğimi biliyorum . bol su ictigim icin sorun etmedim. gece uykudan tuvalet için hiç kalkmadım sayılır.
doktora danışmakta fayda olabilir