SedaveSusam üzülme canım Kafana takma bende aynen öyleydim geçiyor zamanla geçse de yeni şeyler çıkıyor her günü yeni bir macera. Nefes almana, yürümene engel olacak kadar aşırı ağrı kanama olmadıkça doktorlar büyüyen rahimden dolayı diyo. Kaslar kemikler hepsi açılıyor bu haftalarında o şekilde ağrılar çok normal. Güzelce uyumaya çalış sen sabaha biraz geçer. Ayakta çok kalınca benimde aynen böyle olurdu hatta rahim ağzı mı kısa açılma mı vs diye çok takardım şükür hiç biri değil.