1PrensAnnesi Kızlar merhaba 💙 benim oğlumun adı Ergün olacak fakat 2.bi isim daha istiyoruz yanına yakışacak anlamı güzel bi isim tavsiye edermisiniz acaba?
bayalayca Zs18 Selenavci63 ben yenı 20 gün bıraktım progestanı da ama doktur bı sorun olmadıgını soyledı de cınsıyet belli mı sızın
Eylul Banada tavsiye etsenizeee 😃 Eylül koyucam ismini kısmetse kızımın ama eylülesma die düşündm 😊 Sende alp koy bence 😊
1PrensAnnesi Eylul evet sevdik alp’i bakalım daha tavsiyelere göre değişir eylül e en güzel erva,inci,esin yakışır bence