Kader21 Hanımlar bir sorum olacaktı 37 haftalık hamileyim doktora gittiğimde alttan muayene ettiler etrafımdakiler bu kadar, erken muayene edilmesi normal degil dediler 37 haftalıkken alltan muayene olan var mı
Mrveyman Kader21 canım ben şuanda 37+1haftalığım ve geçen hafta 36haftalığımda çatı muayenesi oldum çok normal bu haftalarda alttan muaynelerimiz
ftscebeci71 Kader21 39 haftalık olucam neredeyse çatı muaynesi yapılmadı gerek yokmuş doğum esnasında yapılcakmış 🙄
CerenAkbulut Kader21 tabikide var. 35’ten beri alttan bakılıyor bana. Daha erken derken doğurmamıza 2 hafta kalmış neden erken 😄
Gktrkeymn Bende 37+4 dum bende oldum çatı muayenesi bugün gayet normal.. bide kızlar kemikli yapın var ama normal doguramazsin diye birşey yok dedi doktorum. Size böyle birşey söylendi mi