Ozge_28 Bugün ara ara kasıklarım ağrıdı ve kahverengi leke geldi ara ara sizce neden? 4haftalık hamileyim daha.
Selma1644 Ozge_28 benim de henuz yeni canim ve ogrendigim gunun aksamindan beri vae lekelenme ve akinti doktora gittim hemen sen de git istersen. Bazen eski adet doneminden kalma olabiliyor bazen de risk tasiyabiliyor vs en iyisi doktorunla gorusmen