Selintetik saçmalama canım bu önemli bir durum pıhtı da kan sonuçta uzağım diye çocuğunu niye tehlikeye atıyorsun ya kanama alanı varsa müdahale ederler cuma giderim dersin Allah korusun bebeğini kaybedebilrsin önemli bir durum bu. Kalk bi çözüm bul git hastaneye kahverengi leke bile tehlikeliyken pıhtıya kanama yok diyemezsin çünkü o da kan lütfen geç olmadan git