kaan Kubraa23 o zaman kan basıncın değişmeye başladığı içindir normal bir durum. Son zamanlardaysan Doğum belirtisi olabilir benim öyle olmustu. Yine de sen doktoruna sor bir hastalık filan olmasın allah korusun
MucizeDuam Geçen gün oldu hastaneye acile gittim korkudan EKG çektiler temiz çıktı çok şükür galiba soğuk aldığım için öyle oldu kalpte bi sıkışma ağrı gibi sol koluma vurdu ağrısı 31haftalık hamileyim