SedaYceKibar 32+2 haftalığım 15kg almışım kafama çok takıyorum bu gidişle kaç kg’la Doğuma giricem acaba. Sizde durumlar nedir?
Aden SedaYceKibar 26+3 10 kilo aldım belki daha fazla sen yine iyisin sadece karnımın çıktığını söylüyorlar ama bence bariz belli şişko olduğum o yüzden sıkma canını bebek iyi olsun biz eski kilolara mutlaka döneriz koşturmacadan
Busee Sen yine iyisin ben 23+3 70 ile basladimsuan 83 ve morelim sifir.ayni soru benim kafamdada var kac kilo olacagim saha 3 ay var onumde 😣
safirkozalak Kızlar ben 3 ay önce doğum yaptım..17 kilo aldım ilk 40 gün içinde 12 gitti sonra da 3.. toplam 15 verdim.. Asla takılmayın çooook çok kolay veriyorsunuz🤗🌸🌿 Buarada daha sorunuz olursa İnstagramım @safirkozalak 💕