selinn35 benimde hamile oldugumda karnim cok şişmişti 49 kiloyum ama görsen önde kocaman karnim vardi gaz birikimi veya adet öncesi duruma yordum ama göğsümde fazla ağrıyordu baska belirti yoktu adetim 5 gun geçince test yaptim pozitif çıktı herkesin belirtisi farkli oluyor tabi oladabilir olmayadabilir Rabbim gönlüne göre versin inşallah