ElifYrk Merhabalar gebeliğimin 6. Haftası küçük bir kanama geçirdim düşük tehlikesi olabilir dedi doktorumuz aynı durumu yaşayan annelerimiz varsa tecrübelerini paylaşabilirmi
Hamisbranne_ ElifYrk bende aynıydım 12. Haftama kadar bi kaç gün yattığım da oldu hastanede şuan 18 haftalık sayılırım bayadır yok çok şükür hep düşük tehlikesi dendi progestan kullandım cnm inşallah bisey olmaz 🙏💙
2kezanne ElifYrk igne vurulman en etkili o bence hap takviyesi progeston varsa vajinal al agizdan cok bas donmesi yapıyo bitki cayi tuketme normal cay az tüket yat dinlen kendini cok yorma