Balyanakk merhaba iki hafta önce bende alttan muayene oldum mecburen 😔 şimdi 37+3 yetim . O zaman plesanta aşağıda gibi gözüküyor dediler ve alttan bakalım emin olalım olmazsa sezeryan olursun dediler. . bende mecbur kabul ettim muayene oldum ve normal doğum olacakmış yani plesanta aşağıda değilmiş çok şükür . Her hangi sorun yaşamadım .