Secil45 Leyla-9496 doğum iznine çıktığında doktor zaten rapor yazıyor sana o raporu iş yerine ver doğum olduktan sonra iş yerini ara bildir doğum yaptım diye raporlu olduğun tüm ayı yatırıyorlar postaneden alabilirsin