Nursnr1 10 haftalıkken açlık yaşayan biri olarak seni de görünce yalnız olmadığıma sevindim 😀 şu an 11 olduk ama ben geçen haftadan beri deli gibi acıkıyorum obur gibi oldum eşim diyor ki korkutuyorsun beni adam ilk kez böyle gözleri dönmüş gibi yemek yediğimi görüyor 😂😂 gerçekten yalnız olmadığıma sevindim 💃🏻💃🏻💃🏻🥳🥳