Kdrkdr Kızlar merhaba. 30+4 üm. Bebeğimde su azlığı var doktor bugün perinatolojiye yönlendirdi. Salı günü gidicem. Acaba başına gelen oldu mu perinatoloji bölümünde neler yapılıyor. Cerrahi bir müdahele veya alttan muayene var mı? Bilgisi olan varsa cevap verebilir mi? Teşekkürler 😍
Ysmgns Kdrkdr canım su azlığı için perinatolojiye gitmedim ama bol su içerek bol sudan kastım günde 24 bardak su içtim ve sabah akşam havuç suyu içtim suyum düzeldi
Rubab_2020 Kdrkdr canim ben de su azlığı nedeniyle gittim perinatolojiye karindan ultrasyonla baktı soru sorması bakması 10 dk sürdü cerrahi bir şey olmadı. Ben günde 3 lt su ve birer gün arayla bir bardak havuç suyu içtim düzeldi cok şükür
sinemsinem1 Kdrkdr her gittiğimde alttan muayene oluyordum su azlığı içinde havuç suyu veya püresi öneriyordu onun yanında birde armut önermişti kadının biri faydasını gördüğünü söylüyordu
ulusals Kdrkdr merhaba su azlığı için benide perinatolojiye yönlendirdiler 31 haftalığım siz neler yaptınız acaba?
Efuchama Günde içtiğimiz suyun %80i suya gidiyor bu yüzden bol su içerek arttırabilirsin belki tuz kahve çay vücuttaki suyu tüketen şeyler bunları tüketmemek de lazım hamile değilken bile 1fincan kahve içtiysen 3 katı su içmek gerekiyor vücut dehidre oluyor çünkü
Ysmgns Kdrkdr canım umudunu kesme hepsi dua ile Rabbimden iste suyunu bol iç ve havuç suyunu da aksatma şifa olsun
Kdrkdr ulusals Canım ben bir hafta gibi bir süre havuç suyu kullandım sonra perinatolojiye gerek kalmadığını söylediler. Suyum artmıştı. 34+2 olduk bugün gittim tekrar azaldığını söylediler yrın gidicem kısmetse