Elifdddd epiduralle sezaryen oldum. Hiçbir şey hissetmedim. Spinalde de epiduralde de iğne aynı yerden atılıyor ama spinalin uygulandığı kanal içerde farklı bir sinir yapısı, hızlı etkili ve sonrasında baş ağrısı çok olabiliyor bu nedenle. O şekilde araştırmıştım farkını😊