Bahargul cnm çok zor dönemler allah yardımcın olsun bana elma iyi geliyordu sanada iyi gelen bir besin muhakkak vardır yemek için kendini zorlama bol bol temiz hava al ben hep bahçede balkonda oturuyordum yemeklerimi genelde bahçede yiyordum daha rahat oluyordu ozmn mide olarak😑 üç ayımdan sonra hafifledi 4 ay dolmadan tamamen bitti çok şükür inşallh seninde uzun sürmez