Eaa_00 glnihal tam o haftalarda bize de %70 erkek demişti doktor ama 16. Haftada kesin kız olduğunu söyledi şimdi bende detaylı ultrasonu bekliyorum bence bekleyin☺️
gulsenkonakli glnihal kızıma hamileyken 5. Ayda başldım havlusu hastane çıkışı vs. Yanıma park yatak aldık bebek arabasını aldık bunlar da 8. Ayda oldu. Odasını doğumdan 6 ay sonra yaptık ama odasında değil bizimle yatıyor🌼
Mervesnck glnihal 6 aya girene kadar hic jirsey almadm canim hevesini anliorum bende senin gibiydim ama cinsiyeti erken bir zaman 13 hafta daha biraz daha vakit gecsin beklemeni tavsiye ederim bence 😊
glnihal Kubramrtt74 ben zonguldakta yaşıyorum ama :) eşim de ben de bartınlıyız ama eşim Zonguldakta polis o yüzden ben de kontrolden kontrole geliyorum buraya :)
Munevverdemir Bende 14 haftada oglum olacagini ogrendim pipisi cok net belli ultrasonda umarim degismez cunku alisverse basladim ufaktan 🤭
3246nsns glnihal bu kadar çabuk öğrenmen normal değil acele etme banada 14 haftalıkken kız dediler sonradan değişti erkek dediler onun için hemen savunmayın iyice her ay kontrole gidin
3246nsns glnihal bana doktorum %100 kız dedi çok eminim dedi ama doğru çıkmadı erkek hangi doktora gitsem erkek diyor 13 hafta çok erken