Cansinsen_ bir kizim var canim simdide erkek bekliyoruz hayirlisiyla🙏🏼Esimden olsa yilda birini dogur der:)ama sagligim izin vermiyo allahin verdiklerine sukur her zaman.Ama iki cocuk bana yeter insallah saglikli olsunlar basqa bisey isdemem.Yinede konusucam esimle son kararini almam lazim,cunki esin isdeyi olmazsa yapmiyolar