Suraaa Dış gêbêlik gêçirdim daha öncê doğum yaptım iki ay öncê yêni spiral taktirdim ama doktorum diş gêbêlik tekrarlana bilir spiralden dolayı dêdi spirali 6ay sonra cikartiriz olmassa dêdi offf kafam karma karışık nê yapıcam bên diş gêbêlik gecirenler spiral taktirdi mi lütfên yazin
Aseldurupp Suraaa spiral ile çok dış gebe oluyor zten spiral olduğu için bebek rahime deil.baska yere tutunuyor spiral yerine başka koruma yolu seç cnm 3 aylık iğne var o yöntemi tercih edebilirisn
Suraaa Aseldurupp inan cnm o kadar sıkıldım ki bu şêylêrdên 3 cocugum var istêmiyoruz artık 😔 o kadar yiprandim ki eşim korunsun yinê nê yapalım
Aseldurupp Suraaa cnm eşinde kusara bakma ayıp deil cekilme yöntemi ile sakin korunma ben öyle hamile kaldım hiç istemiyorken doktora beraber gidin ona Gora ilaç veriyor erkek icin
Suraaa Aseldurupp aaa êrkêğêde mi ilaç vêriliyor hap mi yani nasıl bir ilaç cnm esinde kullanıyor mu ama bên spirali cikarmayi düşünmüyorum eşim yinê korunuyo korktugum şêy dış gêbêlik birdaha olmasinda