Haticekckylmz Kizlar 1saat sonra randevum var 14+2 olduk ikili testte tahminde bulunmustu %51lik bakalim bugun bebegim pozisyon verirse gorcez insallah 🙈🙈 cokk heycanliyim bugece uyuyamadim diyebilirim😂
Heather Haticekckylmz hayırlısı olsun inşallah. İnsan çok merak ediyor, ama kız erkek farketmez önemli olan sağlıklı olması😍😍😍 sağlıkla kucağınıza alın inşallah❤
Haticekckylmz Betulby benide ikili testten sonra nezaman grlim dedim 1ay sobra dedi ben dayanamadim bugun gidiyorum normalde onumuzdeki pazartesiydi 🙈 cinsiyet icinde degil gitmm aslinda 2dusuk oldu ya biraz korkuyorum aslinda bakalim hayirlisiyla cinsiyetide gosterir canim insallah 😍
Haticekckylmz Heather tabiki canim evlat sonucta ama sabirsiz anneler duramiyoruz 🙈 cok tesekkur ederim cumlemiz saglikli alalim evlatlarinizi kucagimiza
Haticekckylmz Betulby Damlaveannesi ogrendim kizlar ikili testte de soylemisti erken diye emin olamamistim ama netlesti sanirim oglum olacak 💙💙 net bi sekilde gosterdi bebegim 😍
Haticekckylmz Betulby birsey sorucaktim canim organ taramasi yani detayli ultrason dedi ahmet bey randevu al 2aya veriyolar yogunluktan randevuyu dedi aldim bende nisan 13 e verdiler. Bakalim sizede diyecekmi sizin haftaniz benden daha onde normalde bugun gidecektibiz galiba hastaneye dimi
Betulby Haticekckylmz canım bana 20. Haftaya al dedi 10 nisana verdiler bu arada %100 kız dedi banada😊
Haticekckylmz Betulby yaa masallah gozun aydin canim RABBIM hayirlisiyla kucagimiza almayi nasip etsin. Benim hep erkenmi oluyor 13 nisanada bana verdi 😊
Haticekckylmz Iremsu 14+3 haftalik dun ogrendim ikili testtede soylemisti biz emin olmadik sizin kac haftalik bellimi cinsiyeti
Haticekckylmz Betulby randevu alirken sordular kac haftalik diye ona gore verdi aman bisey olsa vermezlerdi sanirim 🙈